Kauba kohaletoimetamine ja tasumine

Tellimuse eest tasumine:

1. Pangaülekandega LEIGIV OÜ arvelduskontole, mis saadetakse Teile e-maili teel koos tellimuse kinnitusega. Pangaülekandega tasudes märkige ülekande selgitusse tellimuse number. Raha laekumise kinnitus võib võtta kuni 2 tööpäeva.


2. Pangalingiga saab ostude eest maksta kohe, sisenedes internetipoest otse internetipanka eeltäidetud maksekorraldusele (saaja PAYSERA LT UAB). Peale makse teostamist saadetakse teile koheselt vastussõnum, millega pank kinnitab, et tellimuse eest on tasutud.



Kliendikaart:


Pöörame Teie tähelepanu sellele, et kliendikaardi soodustus kehtib ainult Zoomaailm esinduskauplustes (soodustus ei laiene e-poele)!



Kauba kohaletoimetamine:

 Kauba tarne toimub Eesti, Läti, Leedu, Soome ja Poola piires. 

Tellimuse postitamiseks ettevalmistamine võib võtta kuni 3 tööpäeva peale makse laekumist. Zoomaailm ei vastuta postiteenuse osutaja tekitatud viivituste eest kauba toimetamisel ostjani.
Tarne maksumus sõltub sihtkohast, tarnijast, tellimuse mahust ja kaalust. Hinna arvutamine toimub tellimuse vormistamisel.


Eesti piirides:


1. DPD pakiautomaat: 2,99 €;


2. Omniva pakiautomaat: 2.99 €


3. Itella SmartPOST (pakiautomaat): 2,99 €;


4. Venipak kuller (Kohale toimetamine sissekäigu või maja ette. Е-R 9.00 - 17.00): 4,50 € (kuni 30 kg, 0.6 x0.6 x 0.6 m), 27,40 € (kuni 350 kg, 0,8x0,6 m), 43,20 € (kuni 700 kg, 1,2x0,8x1,7 m); 

Korterisse või korrustele ja kellaajalist tarnet ME EI PAKU!


5. Kauba kättesaamine Zoomaailma kaupluses Tallinnas, Tartus, Narvas ja Pärnus: 0 €

Kauplusest tellimuse kättesaamine on sõltumata hinnast, mahust ja kaalust - TASUTA.

Kaupluste lahtiolekuajad ja aadressid leiate meie kodulehel. Кauplustesse toimetame tellimusi üks kord nädalas.

Tellimused, mis on vormistatud enne 08:00 teisipäeva hommikut on valmis kätte saamiseks neljapäeval. Peale 08:00 teisipäeval vormistatud tellimused jõuavad kauplusesse alles järgmisel neljapäeval.

Kohe, kui tellimus on kauplusesse jõudnud ning kätte saamiseks valmis -  teavitame Teid SMS'i teel!


Erandiks on väga suurte gabariitidega ja rasked kaubad (akvaariumid, terraariumid), mille transpordi ajad võivad varieeruda.


Tellimused summas üle 39 € toimetame Eesti piires kohale TASUTA*!
(* Ei kehti suurte (rohkem kui 60x60x36cm) ja raskete (enam kui 30 KG kaaluga) tellimuste kohta)

Kauba tellimisel Lätti, Leetu ja Poolasse saab kasutada kullerteenust (Е-R 9.00 - 17.00)

Küsimuste tekkimisel saatke e-mail aadressile info@zoomaailm.ee.

Samuti ootame Teie tagasisidet, pretensioone ja soovitusi!



Internetipoe müügitingimused

1. Ebakvaliteetse toote tuvastamisel (säilimisaja ületanud või praak), kohustume toote ümber vahetama kvaliteetse vastu, kohaletoimetamine on meie kulul.


2. Kvaliteetset toodet on võimalik tagastada 14 kalendripäeva jooksul selle ostjale üleandmisest, kui antud toode on kasutamata, säilinud on tema kaubanduslik


3. Me ei vastuta toote defektide eest, mis on tekkinud tingituna toote ebaõigest ekspluateerimisest või ostja hooletuse tõttu.

4. Kui tellimust ei ole Teist tingitud asjaoludel võimalik kohale toimetada (tellimuses vale mobiilinumber / märgitud number ei vasta / sihtkohas pole kedagi, et kuller vastu võtta) - on meil õigus tellimus tühistada ning raha tagastusel maha arvestada transpordi maksumus.

5. Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja toodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.



Kauba tagastus

Kauba saab tagastada 14 päeva jooksul, kui kaup ei ole kasutatud ja pakend on säilitanud oma kaubandusliku välimuse.

 

Kauba tagastamiseks:

#1. Saatke ebasobilik kaup meie kesklattu aadressil Reti tee 10, Peetri, 75312 - kohe, kui saame paki kätte ja kontrollime selle komplektsust - tagastame raha arvele, millelt tellimuse eest tasusite.

#2. Tagastage ebasobilik kaup ühte meie esinduskauplustest (aadressid leiate meie kodulehel www.zoomaailm.ee). (Tellimuse tagastuseks kauplusesse on tarvis sellest kõigepealt teatada info@zoomaailm.ee meilile. Siit teavitame ette kaupluse, peale mida võtab kauplus Teie tagastuse vastu.) Kauplus edastab paki kesklattu - kohe, kui saame paki kätte ja kontrollime selle komplektsust - tagastame raha arvele, millelt tellimuse eest tasusite.