Kauba kohaletoimetamine ja tasumine

Tellimuse eest tasumine:

1. Pangaülekandega LEIGIV OÜ arvelduskontole, mis saadetakse Teile e-maili teel koos tellimuse kinnitusega. Pangaülekandega tasudes märkige ülekande selgitusse tellimuse number. Raha laekumise kinnitus võib võtta kuni 2 tööpäeva.

2. Pangalingiga saab ostude eest maksta kohe, sisenedes internetipoest otse internetipanka eeltäidetud maksekorraldusele (saaja PAYSERA LT UAB). Peale makse teostamist saadetakse teile koheselt vastussõnum, millega pank kinnitab, et tellimuse eest on tasutud.

Kauba kohaletoimetamine:

Kauba tarne toimub Eesti, Läti, Leedu ja Poola piires.
Tellimuse postitamiseks ettevalmistamine võib võtta kuni 3 tööpäeva.
Tarne maksumus sõltub sihtkohast, tarnijast, tellimuse mahust ja kaalust. Hinna arvutamine toimub tellimuse vormistamisel.

Eesti piirides:

1. Itella SmartPOST (pakiautomaat): 3,99 €;

2. Venipak kuller (koju toimetamine): 3,60 € (kuni 30 kg), 19,20 € (kuni 350 kg, 0,8x0,6 m), 28,80 € (kuni 700 kg, 1,2x1,7 m);

3. Kauba kättesaamine Zoomaailma kaupluses Tallinnas, Tartus, Narvas ja Pärnus: 0 €

Kauplusest tellimuse kättesaamine on sõltumata hinnast, mahust ja kaalust - TASUTA. Kaupluste lahtiolekuajad ja aadressid leiate meie kodulehel. Juhul, kui Teie tellitud kaup ei ole kaupluses kohe saadaval - kauplustesse toimetame tellimusi üks kord nädalas - kolmapäeviti. Tellimused, mis on vormistatud enne 08:00 kolmapäeva hommikut on valmis kätte saamiseks neljapäeval. Peale 08:00 kolmapäeval vormistatud tellimused jõuavad kauplusesse alles järgmisel nädalal. Kohe, kui tellimus on kättesaamiseks valmis - võtab kauplus Teiega telefoni teel ühendust.
Erandiks on väga suurte gabariitidega ja rasked kaubad (akvaariumid, terraariumid), mille transpordi ajad võivad varieeruda.


Tellimused summas üle 39 € toimetame Eesti piires kohale TASUTA*! 
(* Ei kehti suurte (rohkem kui 60x60x36cm) ja raskete (enam kui 30 KG kaaluga) tellimuste kohta)

Kauba tellimisel Lätti, Leetu ja Poolasse saab kasutada kullerteenust (Е-Р 9.00 - 17.00)

Küsimuste tekkimisel saatke e-mail aadressile info@zoomaailm.ee.

Samuti ootame Teie tagasisidet, pretensioone ja soovitusi!

Internetipoe müügitingimused

1. Ebakvaliteetse toote tuvastamisel (säilimisaja ületanud või praak), kohustume toote ümber vahetama kvaliteetse vastu, kohaletoimetamine on meie kulul.

2. Kvaliteetset toodet on võimalik tagastada 14 kalendripäeva jooksul selle ostjale üleandmisest, kui antud toode on kasutamata, säilinud on tema kaubanduslik välimus ja tööomadused ning pakend on terve.

3. Soodushinnaga ja allahinnatud tooted ei kuulu tagastamisele või ümbervahetamisele.

4. Kauba kättesaamisel kontrollige kindlasti kulleri juuresolekul säilivustähtaega, toote komplektsust ja pakendi terviklikkust. Kõiki pretensioone arvestatakse ainult kauba üleandmise hetkel! Kui Teile miski ei meeldi - tagastage pakendit avamata tellimus kullerile.

5. Me ei vastuta toote defektide eest, mis on tekkinud tingituna toote ebaõigest ekspluateerimisest või ostja hooletuse tõttu.